Att måla med tummen!

Hmpfh. Att skriva med munnen låter rätt så.. Drägligt men det måste ju provas någon dag, själv har jag spenderat hela förmiddagen på min praktik med påskpyssel då jag fick kontakt med min kreativa sidan och fick för mig att måla med fingrarna eller mest med tummen egentligen, inspirationen kom från sagan om Tummen. Kladdigt blev det, mina fingrar har aldrig varit så färgglada förut och faktiskt väldigt roligt , trots att jag vid vissa tillfällen kände en viss avundsjuka över att barnen hade så små tummar och min var större - de hade ju mycket lättare med att fixa detaljerna än jag men trots en stor satans tumme så lyckades jag faktiskt rätt så bra om jag får säga det själv.


Mina kreationer
 

Mina Påskkort  som jag fick från barnen! Helt awesome!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0