Lösningen på Karins problem



Karin jag har funnit lösningen på dina ramlingsproblem.
 Du måste helt enkelt skaffa dig en rullator!
 Så att du blir stabil igen och inte ramlar mera, för det är väldigt klantigt av dig tycker jag.
Verkar jätte onödigt!
Så skaffa dig en rullator kära vänn och sluta med att ramla!



Tävlingen jag utlysteigår vanns av PÅVEN! med sitt Aprilskämt som löd såhär:
"skämtet på jobbet idag... jag åkte läro på en bil. killen som jag går med ringer upp han som kör lilla edet bilen å säger. du får hämta upp mig berg har kört av vägen i pär`s kurva (dvs pär har kört av där innan :P) du får hämta mig jag skicka jäveln iväg för att gå. killen han ringer tror på detta å sätter sig i bilen för att köra å hämta men hittar ingen :P"

Han var den enda som skickade in ett bidrag = han vann lätt...
Bli bättre på att skicka in tävligsbidrag!

GRATTIS PÅVEN!
Du får vinnarpriset när vi ses!


Kommentarer
Postat av: påven

asså jag känner mig så röd, vet att det var många tappra personer som var med i striden men jag tror dom inte klara av det när dom såg hur awesomen jag är :D

2009-04-02 @ 17:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0