När andra sviker måste man resa sig ur dammet och be awesome insted!

Tja Emma här! jag har egentligen inte så mycket att skriva! men tänkte att jag skulle bligga lite ändå bara för att det ska hända nått på bloggen idag. mamma är här med mig i sundsvall och det känns bra! ida har jag vart i skolan och haft lite skit saker. Men sen när jag kom hem så fick jag lunch och sen gick mamma och jag till centrum och shoppade lite (jag visade henne runt helt enkelt)

Jag vill säga att idag har jag gjort nått AWESOME med hjälp av mamma <3 men jag tänker inte avslöja vad..det blir en överaskning lite senare ;P

Nä nu ska vi se "så ska det låta" och ha kväll!

Detta måste ha vart det tristaste blogginlägg någonsin här i våran blogg..men men jag bjuder på den helt enkelt.


GO SUNDSVALL GO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0