NI ÄR INTE AWESOME!

DET ÄR FAN INTE AWESOME ATT INTE HJÄLPA TILL! GRATTIS ATT NI FÅTT EN GAMMAL MAN ATT GRÅTA AV SMÄRTA BARA FÖR ATT NI SJÄLVA INTE ORKAR LYFTA ETT FINGER FÖR ATT NI HAR EN JÄVLA STOLTHET! SKIT I STOLTHETEN OCH HJÄLP TILL ISTÄLLET! BLIR SÅ JÄVLA ARG! SÅ JÄVLA ARG!

Att min kära kära pappa idag fick (fast att han sa att han inte kunde för han har för ont i ryggen) att hjälpa min stora syster att flytta. Men så jävla snäll som han är fast att han har ont så hjälpte han till! för han är en BRA MÄNNISKA! Men jag blir så jälva arg att man inte kan hjälpa till! Så mycket som MIN pappa ställer upp för alla andra så SKA man ställa upp för honom med! Jag blir så arg att folk har problem med att ställa upp för varandra!

Livet handlar om att ge och få! 50/50! SKÄRPNING!


Nu är EMMA ARG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0