Proud to be awesome!

Här i the awesomeness bloggen ligger inte jantelagen och spökar särskilt ofta, den där som vi så ofta lyder där ute bland andra, man får ju inte skryta! nej nej! Vi ska ju absolut inte tro att vi är något, inte heller vi ska inte tro att vi är bättre än någon annan etc etc.  Nej, den tycker jag vi tar och skiter i! Istället tänker jag berätta att jag fick ett A på min senaste hemtenta (A som i Awesome) och fy fan vad awesome jag är just nu! Jag har mina såkallade awesomeness stunder (en av dem just nu) och det har vi alla, så varför borde vi inte få ropa ut dem bland dalar och berg? Kom igen! När flödar ditt awesomeness som bäst?  


Kommentarer
Postat av: g.

gratttiiiiiis

2009-04-16 @ 19:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0