I'm fine. My nose is just overflowing with awesome and I had to get some of it out.

Jag vet inte riktigt om jag vaknat upp ännu (jag är zombie) Jag kan inte andas eftersom min näsa är överflödig av awesomeness och jag låter ungefär som om jag rökt cigarrer, druckit whiskey och skrikit till "livin on a prayer" hela natten lång. Jag känner mig också extra varm men inte på det fina, roliga sättet. Not so awesome! Sen att jag gav mig ut i köket - vilket är en lång lång lång väg för någon som är både bakis och förkyld, för att äta det enda som jag kunde tänka mig äta en frukost-bröd smörgås, endast för att finna paketet tomt eftersom min systerdotter ätit upp det sista. Det var nästan så att jag höll på att börja svettas i ögonen. Ingen awesomeness där inte! så om någon själ där ute i den stora vida världen skulle vara så snäll att gå och köpa lite knäckebröd åt mig och kanske lite extra näsdukar så ligger jag här i min säng och väntar så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0