I'm not cynical. Just experienced

Första dagen på min sedan länge efterlängtade semester och här ligger jag klarvaken, sjuk och allmänt inte awesome! Vaknade upp vid nio då hemmatelefonen ringde, försökte ignorera skiten med ursäkten - om det är till mig så ringer de väl till mobilen om det är viktigt och inte hem om de inte är fullständiga idioter, det vill säga. Men efter tredje försöket och mitt tredje halvt uppvaknande kravlade jag mig upp, snubblade på mobilladdaren, slog foten i fåtöljen  på vägen, sjöng ut lite svordomar Ali G - style men när jag väl kom fram till telefonen då la människan på luren och tystnad har ägt rum sen dess. Någon är garanterat ute efter mig.

Kommentarer
Postat av: Lisa som visst kommentrar!!

They are afteryou.. run bitch run!!!!

2009-08-10 @ 18:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0