jag är som 15 igen

Sitter på golvet i mitt gamla rum och känner mig som att jag var 15 igen. Karin är här och vi har nyss provat en massa kläder (så nu är vi likadantklädda) och lyssnar på Hinder. Ner ifrån köket ropar mamma "NU ÄR DET MAT" *springer och äter* sådär nu är jag tillbaka igen (fast det märkte ni inte)  Iallfall så vet jag NU efter ha lyssnat på Europe med Carrie att man faktiskt KAN göra en scen i sitt rum och leka lite Carola de lux. Bara att ha en karin, en bra rocklåt och sedan sätta på fläckten som blåser i 180. MEn tillbaka till att jag känner mig som 15 igen , sitter här på golvet igen och Karin lockar håret för vi ska tydligen på fest i Fruängen idag hos..någon okänd människa. Det var länge sedan jag bara hängde och lyssna de på musik , hur soft som helst ju :D

Som ni kanske märker har Karin och jag äntligen kommit igång med bloggen igen , men det har lite med att göra att nu är det augusti och livet börjar långtsamt komma tillbaka igen. Det börjar bli slut på att festa 24/7 och bara softa i solen med kaffedrinkar. Dock har vi inte gett upp riktigt ännu på sommaren utan det är mer så att nu har haft vårt lilla sommarlov och nu börjar livet igen, det vanliga livet.( vad fan nu det innebär)



Jag bjuder på denna, tagen typ ett halvår sedan..men , jag var het ^^(Sonja jag vet att du vill ha mig så säg det bara)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Mycket glad att ni kommer tillbaka till skrivandet

efterlängtat :)

2009-08-14 @ 18:12:03
Postat av: Isabel / Svar

Man tackar ;)

2009-08-14 @ 18:47:12
URL: http://isabelcaleros.blogg.se/
Postat av: sonja

jag vill vill vill

2009-08-15 @ 16:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0