Vi lever!

God morgon! Ja, eller alltså jag vet att det inte riktigt är morgon men för EK så är det det, vi kom hem till mig 05:00 i morse och har drömt awesome drömmar sen dess, det är faktiskt så att Emma fortfarande ligger och sussar sött här bredvid mig medan jag försöker knappra så tyst jag kan på tangenterna - Medkänsla är awesomeness! ..
Emma började mumla nyss "Herpes-Henrik var bäst i går - Giiiiiirlfriend". Ja, för er läsare som känner oss så vet ni att man kan inte lämna oss ensamma för då möter vi på annat folk såsom Herpes Henrik, Gurra och Killen som prata spanska och försökte lära oss det grövsta man kan säga på spanska, men inte kommer jag ihåg det, så då var det väl inte så awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0