Ensam



Ja Jag känner mig så jävla ensam sedan jag kom hem . Som att ingen riktigt bryr sig. Jag vet inte om jag ens bryr mig om att ingen bryr sig...för jag vet inte ens vem som skulle bry sig. Jag vet inte.

Jag är trött på att det alltid är jag som ska behöva försöka och fixa grejer.

Vadå om du inte bryr dig, säg det då.

Jag som trodde att ångesten skulle försvinna när jag kom hem för att jag skulle slippa ha den pressen på mig. Det är nästan tvätom, nu får jag ångesten för att jag inte har nått annat och göra och blir så grymt rastlös.

jag vet inte

Kommentarer
Postat av: Carro

emmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa <3 jag är glad att du kommit hem till stockholm :D

jag vill träffa dig snart :O!!!

jag menar, 2 minuter på tuben är inte tillräkligt länge :P

2009-06-09 @ 14:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0