Frodo, är det verkligen du?

Jag ska upp rätt tidigt imorgon, vilket gör att jag mer eller mindre borde agera vuxet och gå och lägga mig, men istället sitter jag och tittar på kanalen Viasat history , inte för att det inte är vuxet och allmänt awesome! Hör hur mina vuxenpoäng trillar ner i kistan. Har totalt fastnat - The Real hobbit, en australiensk dokumentär från 2008.

"På den indonesiska ön Flores upptäcktes år 2003 skelettet efter en kortväxt och minst sagt underlig varelse med människoliknande egenskaper. Vissa vetenskapsmän trodde sig ha funnit en av människans urfäder vilket resulterade i en synnerligen hätsk debatt. Vad var det för ett lustigt litet väsen? Var kom det ifrån och för hur länge sedan levde det? Kan det vara så att det i själva verket är Asien som är mänsklighetens vagga?"



..Jag borde se på fler dokumentärer, alla borde se på fler dokumentärer, dokumentärer är AWESOME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0