It's 4PM, do you know where your pants are?

Apropå min life should be, så ligger jag i sängen - ja, jag har fortfarande inte gått upp ur sängen medan Emma tydligen är i Nynäshamn med sin Allsångs-sjungande familj? enligt the almighty Facebook.
Jag ligger här i alla fall och funderar på vad jag har gjort de senaste helgerna, jag menar veckodagarna kan man ju inte riktigt räkna eftersom skolan alltid kommer i vägen och sätter stop för mina spontana äventyr men hur jag än klurar kan jag bara komma ihåg de två senaste helgerna - fyllesångerna på slussen med Lisa och visiten hem till Olle med Emma vilket slutade i grova skrapsår och mycket svordomar. Ja, jag kommer inte längre än så och det stör mig! --To be continued..



Ha! jag har lyckats ta reda på mina helgbravader och ja, jag har varit upptagen kan man väl säga.


V. 12 Utgång med Lisa (sjungande på slussen)
V.11 Visit hos Olle med Emma (låt oss leka "jag har aldrig")
V.10 Firande av mamsen min
V.9 Utgång med Påven (det är okej så läng ingen ser dig)
V.8 Besök hos min andra Syster yster
V.7 Emmas födelsedag (We're gonna party like it's your birthday)
V.6 Utgång med Lisa (Fuck you I'm drunk)
V5. Utgång med Lisa (I kanada)

..inte undra på att jag känner mig rastlös


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0