Fuck of and die!

Tja! jag är hemma i stockholm. Hittade en liten dator (bokstavligt) och tänkte att jag skulle ta och blogga lite för synens skull. Idag är det en bra dag. Ingen demostation för min del iår, men jag spenderade dagen med att vara med min familj. Bakade bullar, solade och sen lagade middag till alla :) som blev uppstattat :) Idag är det en AWESOME dag så det tänker vi på The Awesomeness blogg uppmärksamma, idag är det nämligen den dagen där homosexuella par får gifta sig för första gången i sverige! WOHO! säger vi till jämnstäldhet och det tycker vi är AWESOME!!! Imorgon blir det grillfest hos Erika med lite folk. Och bara ta det lugnt och ha det skönt nu när jag är hemma :) tänker inte stressa med någonting alls. Telefonen är död btw! kan funka att ringa..men sms kan man ju glömma...2An blir 2 och 5 och 5:an blir 5 och 2..helt fuck up! God natt! //Er Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0