När jag gör slut med mig själv


Hej Emma heter jag, jag är fan 21 år gamla och jag vet faktiskt inte längre vad jag vill göra med mitt liv.
Men jag hänger inte läpp för det. För jag vet att det finns någonting där ute som är menat att jag ska göra.
Jag är inte rädd att jag kommer misslyckas för det är bara en del av misslyckandet i sig.
Jag tror på mig själv. Det värsta jag vet är människor som tror att dem är bättre än någonannan.
Jag tycker inte om människor som smörar för "övre makten".
Jag har nu pluggat och studerat 1 år på Bildjournalistikslinjen här i Sundsvall och faktiskt lärt mig mer av livet än själva bildjournalistiken. Själva utbildningen är faktiskt rätt dålig tycker jag.
Har lärt mig mycket om mig själv och hur jag fungerar. Jag har inset att det är bra att vara sig själv. Det är faktiskt bra att vara Emma, bara Emma utan krusiduller.
Bara jag duger så himla bra. Jag har ingen att bevisa någonting för , förutom mig själv. Det är faktiskt mig själv som jag måste leva med och ingen annan som måste leva med mig om dem inte vill. Jag har också insett vilka som är mina riktigta vänner och vilka som bara är halvhjärtade.
 Nu gäller det bara att jag slutar med alla fel jag gör och börjar följa de drömmar som jag alltid har velat. Därför har jag bestämt mig, det är slut! Dags att sluta ljuga för mig själv bara för att jag är så rädd för att hantera sanningen.

Kommentarer
Postat av: Carroo

jag tycker att du är en stark människa Emma!

Finns alltid här för dig!

Hoppas du vet det! <33333333333333333

2009-05-16 @ 20:53:32
URL: http://charliiiie.devote.se
Postat av: Lisa

bra emme!!!

hejar på dig här från sthlm :D

2009-05-17 @ 19:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0