Vid 7 sken solen imorse!

Ännu en dag då jag känner att jag mest av allt bara vill spricka av ilska. Jag är så jävla arg hela tiden. Kanske det är dags att försöka göra nått åt min ilska...för jag vet att den inte är trevlig alls. och gör mig at jag inte är mig själv längre. Idag var jag till och med arg på bilskoleläraren, kände hur arg jag var när jag körde bilen..inte på henne..nej dock inte på henne utan på livet, på mänskligheten! Undra när man ska börja kunna lagligt stjuta folk med nackskott? när det ska bli okej...Jag tror på utvecklignen.

NU! ska jag dra till skolan. efter att ha sovit lite. För att träffa Ana och för att börja skriva på B-uppsatsen. Ska så köpa mig en kaffe i cafet på skolan.

Undra när denna ilska ska gå över och sluta med att jag bryter ihop istället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0