Vinnaren av snöhögstävlingen Roberts frågor till mig !

Här med SVÄR jag Emma Bergvall att jag svarar uppriktigt på dessa frågor utan att lämna någonting utanför!

1.
Berätta en hemlighet du inte vill att andra ska veta om dig (det ska ha hänt inom 08/09)

Det som kan chockera folk är att jag inte har några hemligheter längre. Jag har faktiskt öppnat upp mig senaste tiden och verkligen börjat berätta allt. Så tyvärr, ärligt, jag har ingen direkt hemlighet som hänt 08-09.  Eller kanske att jag NJÖT av Hanna Montana filmen på bio xD hahaha


2.
Brukar du ha sexuella fantasier om nån av dina lärare,vad? (om inte en lärare så blir det en kompis etc)

Nej USCH det brukar jag INTE ha! en kompis..hmm Oh ja verkligen i så fall :P Livet blir så mycket roligare då

3.
Skulle du hellre se till att alla andra har det bra, eller skulle du se till att du klarar dig å har det bra först innan du hjälper nån annan? selfish or not! (motivera svaret också)

Nej jag ser till att andra har det bra innan jag har det bra. Jag tycker det är lättare att få andra att må bra när jag själv mår dåligt, då känner jag glädje för att tag för att ha hjälpt någon annan så jag slipper tänka på mina egna problem.

4.
Brukar du se ned på andra människor? and why?

Ja ibland, men självklart! Jag ser ner på fjortisar och människor som är larviga och tramsar sig. Jag tål inte att vara i samma rum som en fjortis..det går bara inte!

5.
När ska jag bli bjuden på fika?

När du känner för det :)

Kommentarer
Postat av: Robert

egentligen fick du ganska snälla frågor xD

kommer det en liknande tävling igen så ska jag leta reda på din syster eller nå liknande å tvinga henne att hjälpa mig xD

2009-05-14 @ 16:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0