Emma Bergvall

Hej! Emma heter jag, bor här i en liten liten by som heter Segersäng. Kommer ni ihåg mig? det är jag till höger på bilden här brevid. Jag har inte bloggat på länge men det är väl mest på grund av att jag inte haft nått att säga..mycket har hänt, men inget som jag vill dela med världen just nu.

Nyss har Halloween vart och det blev lyckat, var med Karin och Lisa och gänget samt att nya tilllägget Petter också delade med sig av sin awesomeness till partyt.

Vi alla klädde ut oss till olika grejer och hade det jävligt kul (som alltid hos Erika)

Jag har lite problem med min mobil just nu och överföringen mellan den och min telefon så tyvärr kan jag inte visa några bilder jag har tagit senaste dagarna =(

Ni gör min glada
Du gör mig glad

Livet är inte lätt när det är svårt!



EN för Alla och ALLA för EN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0