Jag fryser

jag fryser och har förvandlats till en liten isbit! inte ens massa filtar kan få mig varm. så jävla kallt!

Jag har nått att säga! men !!!! det passar sig inte!!!

jag tror jag är så kall att min hjärna har fryst till is och jag kan knappt tänka, tog ett bad och upptäkte att jag inte var begudad med vad karin har, en kropp utan hår..Grottmänniskan Emma är nu Karin lookalike, och det känns bra! ska hålla det så, man måste så mycket bättre

Nu för att sluta prata kroppsbehåring ska vi tala om Tisdagspuben, som vi inte gick till idag :O helt otroligt, men vi känner att det är dags för liten paus i allt drickande på tisdagarna..så hoppade över denna vecka.

Jag tror att karin är sjuk så vi får se om hon anstränger sig och slänger ut nått blogginlägg nu närmaste, eller om hon ligger hemma och feberyrar.
Det är lite skumt, när folk blir sjuka får de feber....men jag har typ aldrig feber..men iofs är inte sjuk så ofta..aja! hoppas hon blir frisk snart =)

Klockan är inte vad den borde vara!

PUSS HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0