Smooth like a baby's ass!

Efter att ha sovit i cirka 17 timmar så börjar min kropp sakta men säkert återhämta sig tror jag, det konstiga är att jag fortfarande är trött. Inget energiknippe här inte! utan jag har placerat mig i vardagsrummet med täcke och kudde (elefanten noah), min kopp fylld med rykande Indian Chai -te och dator. Alltså underhållning för resten av dagen. I can rule the world from here! mohaha.

.. Så vad har jag gjort än så länge i soffans varma famntag?
- Beställt kläder från Ellos (nyårskläder + lite annat)
- Läst Flickan med svavelstickorna
- Tittat på The proposal med Sandra Bullock
- Ätit chokladkola (mamma kom hem med en påse, nu mår jag illa)
- Läst tomtebobarnen för 10000000000 gången
- Lyssnat på Lesley roy's album

 







..Ja, som Emma så vackert tidigare berättade så är jag född med lite fjun till kroppsbehåring. Det är rätt awesome. Jag behöver inte tänka något vidare på det där med rakning. Nej, inte min grej liksom. I'm like a baby's ass! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0