Please be careful, please be kind

"the hardest thing in this world... is to live in it" säger Buffy Summers (the vampire slayer) medan hon hoppar in i en säker död och ja, hon kan väl inte ha mer rätt än så.


Just nu gör jag mer eller mindre allt annat än vad jag borde göra.  Istället för att ta itu med det sista av mitt skolarbete fyller jag min blåsa med te och "tjuvkikar" över laptopen på Criminal minds på femman som jag redan vet hur det slutar, eftersom jag redan sett det. Sorgligt är vad det är - Jag har ingen som helst självdisciplin.


Kvällens bakgrundsmusik

"Why am I not numb to this?
Why can't I let it all outside my mind?
Don't let me sit here collecting dust
But please be careful, please be kind"




Som du märker gör jag allting annat, jag sitter ju till och med och bloggar hellre. Tja, det är inte lätt men jag står för mina handlingar, villig att ta konsekvenserna som förmodligen blir ännu fler timmar på min sömnbrist-sida. Fast vad gör en eller två timmar till när jag ändå ligger på minus .
Vem vet, minus + minus kanske blir plus? 





Kommentarer
Postat av: lisa

minus + minus blir plus ja!!!

2009-10-01 @ 22:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0