Nynäshamn (fredags)


Det var en sån där dag som jag trodde skulle bli botten. 9.00 skulle jag träffa lennart på NKC och diskutera engelska B kursen och sen bara åka hem och tråka. Men när jag väl kom ner till nynäs och satt där på mötet med Lennart upptäckte jag hur mycket han bryr sig om sina elever, vi pratade på om allt möjligt och efter ett tag var det dags att gå. Då hade jag fått vet att jag kunde ringa honom på hans mobil 24/7..men helst mellan 7-22. Känns tryggt, kanske en sån trygghet jag behöver.
Jag va glad och gick och köpte en kaffe on the go så att säga och sen 3 vaniljhjärtan som jag tänkte bjuda min syrra och hennes snubbe på när jag kom hem. Missade pendeln med någon minut och bestämde mig för att sätta mig på kajen för att vänta på nästa pendel. (kolla bilden) så jävla vackert, jag ville sitta där i flera timmar och bara vara. Missade nästa pendel också (det var meningen) och drog till Willys istället för att köpa Grönt Jasminte (deras egna märke är så gott) Kände att busssystemet i Nynäs är lite skevt men tog det lugnt och sen slutade det med att jag hoppade på en pendel och åkte hem. Dagen fortsatte i samma lugna och fina stil . Jag gillart, jag gillar nynäs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0