Att ha en vän är som att vakna och känna att solen skiner

Jag tänkte ta mig tillfälle att presentera Emma för dig läsare från min sida av denna världen.
Emma är en sådan där minnesvärd person som kan få dig att glömma bort att världen är full av idioter när du är henne nära - Hon kan få den största pessimisten att dra på smilbanden om den nu har några. Hon är perfektionist när det kommer till hennes fotografering, vilket även visar att hon är envis och alltid strävar efter att bli bättre, vilket vi alla borde göra, samtidigt som hon är en en tar-dagen-som-den-kommer-människa. Som vän är hon den där personen som du alltid kan få överraskande gulliga sms ifrån när du minst anar, endast av den orsak att göra din dag lite bättre! Hon liknar Anna Book en aning! fast mycket, mycket sötare såklart!! även om hon själv inte vill erkänna det (Det var det där ögonblicket med Anna Book i parken) och hon hatar såklart att jag tar upp det, så säg inte att jag sa nåt. haha. Emma är en av de mest sociala och älskvärda människorna jag känner och hon skulle förmodligen trivas bäst i ett kollektiv med hennes nära och kära, där hon skulle kunna hoppa i din säng, prova dina kläder, jucka på dina kramdjur och baka bullar. När hon blir stor kommer hon säkert skaffa hundrafemtioelva barn, vilket är awesome eftersom hon alltid är där för att ge en kram till den som behöver det!
Det min kära läsare, är mitt lilla (EK)ollon Emma Bergvall <3


Kommentarer
Postat av: Emma

gråter <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2009-09-01 @ 23:49:59
Postat av: lisa

Ta mig fan det bästa jag har läst!!!!!

2009-09-04 @ 17:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0