Lilla mannen i min mage

Nu har lilla mannen flyttat in i magen och ska ta sig ut - vid namn mens..ehh! men men har städat hela dagen så jag slipper känna nått. Helt galet så har jag städat övervåningen och undervåningen och till och med i kryddhyllan och anordnat bland alla spritflaskor i skaferiet. Men jag tror att allt är för att jag saknar dig Karin..saknar dig så himla mycket!!

Idag ringde jag Stubo också och fick vet att jag blir av med min lägenhet och från och med den 1 sep blir min lägenhet bebod av en annan tjej :) nice nice!

Ikväll ska jag och min stora syster tydligen ha lite myskväll som vi typ har varje kväll :P med lite drama filmer som kommerf å mig att gråta som en liten liten pojke. Vi ska också inta en massa massa massa TE!! fan vad nice det ska bli samtidigt som det regnar ute :)



Ja men varför inte slänga upp en bild jag tog när jag var i grekland för några år sedan. Så jävla vackert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0