April April



En liten liten fågel har idag viskat i mitt öra att det är första april och det innebär att det är skämt på G
Jag vet att vi skulle kunna ha gjort vääärsta skämtet här i bloggen och lurat er alla läsare. Men istället så ska vi ha en tävligt tycker jag. Alla ska vara med!
Vad blir dagens bästa skämt?

Själv så tycker jag att mitt var rätt roligt. Min lilla syster blir alltid så himla glad när jag berättar att jag ska komma hem till stockholm. Så idag skickade jag henne ett sms (för hon vägrade svara i telefon) och sa att jag skulle komma hem idag. såhär ser sms trafiken ut mellan oss

Jag : Jag kommer hem idag :D
Johanna: Happy Wappy!
Jag : APRIL APRIL
Johanna: Nä! Fan vad dåligt :'(

Är det snällt av mig att skämta om sånt?
ÄR jag kanske bara lite Evil?

Men nu tävlar vi tycker jag. jag tror att alla kan spräcka mitt skämt och komma på nått mycket bättre. Så skicka in vad DITT bästa aprilskämt var idag
Mycket nöje







Puss <3

Kommentarer
Postat av: barnaby

HAHA BÄSTA SKÄMTET <3 taskigt som fan. >=) DJEZZ.

2009-04-01 @ 13:01:17
Postat av: påven

skämtet på jobbet idag... jag åkte läro på en bil. killen som jag går med ringer upp han som kör lilla edet bilen å säger. du får hämta upp mig berg har kört av vägen i pär`s kurva (dvs pär har kört av där innan :P) du får hämta mig jag skicka jäveln iväg för att gå. killen han ringer tror på detta å sätter sig i bilen för att köra å hämta men hittar ingen :P

2009-04-01 @ 15:05:15
Postat av: Carro

mjao katten xD elakt :O lura inte mig bara xD vi vill ju ha hem dig you know :P ^^

2009-04-01 @ 16:56:06
URL: http://ciana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0