Promenad ilska!

Ofta när jag går i stan och folk inte följer de där "reglerna" som finns här i Sveriges huvudstad, du vet, de där idioterna som ställer sig på vänstra sidan av rulltrappan, som står framför dörren när man ska gå av tunnelbanan, de går på fel sida i centralen och speciellt när idioter stannar precis i flödet som några satans dörrstoppare så att man mer eller mindre nästan går in i dem istället för att de bara gå åt sidan. Ja, då har jag en sådan lust att skrika lite och skrika lite till och väldigt ofta får jag en låt i mitt huvud "Move bitch, get out the way. Get out the way bitch, get out the way" .. Kanske inte det ultimata låtvalet men effektivt när man går i centralen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0