If you don't wanna know, don't ask

Istället för att sitta här och berätta om varför jag anser att denna dag borde ha skrotats redan innan tolvslaget så väljer jag att lägga mig i sängen och skruva upp volymen på lite trösta-mig-visa-mig-att-livet-är-bättre-än-så-här-annars-börjar-jag-gråta-musik.




"We Weren’t born to follow
Come on and get up off your knees
When life is a bitter pill to swallow
You gotta hold on to what you believe
Believe that the sun will shine tomorrow"





Man får vara glad för de små glädje-överraskningar som dyker upp.
Den tionde (ja, samma dag som irländska pubrundan) då kan jag äntligen införskaffa mina Hogmanay-biljetter.
Det mina vänner, DET är awesomeness på högsta nivå!


För mer information klicka här

Kommentarer
Postat av: schliza

AWESOME!!!!!



2009-10-03 @ 02:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0