I went to London and all you got was this lousy picture

Jag lider av Jetlag och orkar inte blogga om London, för det var så jälva underbart att jag bara skulle återge en dålig bild av det. Jag vet inte, det är inte nice att vara hemma..ingen har tid att träffa mig och det är bara en massa snö och jobbigheter här hemma...

Jag hoppas på att Petter snart har tid. Och på Lördag så hoppas jag att Karin hinner träffa mig. Lisa ska tydligen bort så jag får vänta på henne. Livet är hårt när det inte är lätt, gillar inte det riktigt. Men men...


Kommentarer
Postat av: lisa som ska göra massa massa tid åt fru

vi ska umgås och umgås för det är helt underbart att ha dig hemma igen <3 <3 <3

2010-02-26 @ 12:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0