Jag har snott Emmas hatt

Medan Emma står i badrummet och får sitt hår förvandlat till mellanbrunt, sitter jag här, dricker saft och försöker komma på olika sätt att sno med mig Emmas ny inköpta hatt med mig hem utan större besvär. Mina idéer så här långt är 1. Hypnotisera Emma och få henne att tro att det redan är min hatt. 2. Övertyga Emma till hundratio procent att hon vill ge mig hatten. 3. Gömma den under tröjan och låtsas som ingenting (dock är detta den mest riskabla idéen) .. Någon som har någon annan idé?


Kommentarer
Postat av: lisa igen då

som den trogna läsare jag är så tycker jag så måste jag ju ända bidra med min åsikt till hatt tagandet..

Alltså alla dina planer verkar mycket väl genomtänkta problemet är om de håller i praktiken?

Hur ser dina hypnoskunskper ut?

Vad ska du använda dig av för övertalningstaktiker mot emma?

och sist men inte minst, gumman du har gått ner i vikt hur fan har du tänkt lyckas gömma den hatten under tröjan??? ;)



Men jag rösta för övertalning/mutor/hot!;)

<3

2010-02-27 @ 23:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0