Vart var kameran när man behöver den?!

Så jag är död. Eller ja, jag lever men du fattar vad jag menar. Har lite problem med att skriva för att jag var smart nog att sätta handen där den inte skulle vara och klämde skiten - Kunde man förvänta sig något annat från yours truly?. Men annars har det varit underhållande att försöka sig på att flytta Lisas materialistiska ting över till ett lagerhus efter fyra timmars sömn. Aah. Vad gör man inte för sina älskade vänner?

Så, lagerhuset var nog ett av de största och roligaste jag varit i, det var som en labyrint av förråd. Men duktigt nog klarade jag av att orientera mig från första turen. Åh, om jag ändå kunde få tag i video från övervakningskamerana. Sara och Anna som sitter och sjunger utanför förrådet, ligger i forsterställning under skrivbordet och jag som kånkar upp porslinslådor för backen och nästan får allt över mig medan de ser på, vilket antingen var svag reaktionsförmåga eller mordförsök, låt oss hoppas på det första!. Lisa och Gustafo som kravlar genom snön. Kanske inte låter som en roliga grej men det måste ju sett roligt ut alltihop!

Fan! den enda gången man väljer att inte ta med sig kameran ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0