Analblekning?

Ibland måste man ge utrymme till andra bloggar. Och denna gjorde så att jag skrattade av gråt.

"Jag gick ner till maken i vardagsrummet när han tittade på Rapport med sport.
Sedan tittade jag mig omkring så att det inte var några barn i närheten, drog ner persiennerna ifall säpogrannarna hade span på just våra fönster den aktuella tiden.
Sedan hasade jag ner shortsen och vickade lite på rumpan med Björn Borg trosorna, efter det så hade jag fått makens uppmärksamhet som frågade: Har du analklåda?
Jag ignorerade hans kommentar och drog ner trosorna och gjorde som ovan, fattade händerna på vardera skinka och drog isär, sedan tittade jag fram från ena sidan till maken och frågade: Behöver min anal blekas? Är den ful?
Maken som satt och käkade glass hostade så kraftigt att jag kände glasstänk på skinkorna, det var första gången min röv luktade vanilj iallfall...."


..Det finns en fortsättning ..LÄS VIDARE HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0