Dagen efter Tisdag

Och så blev det Onsdag! Pågrund av tidigare erfarenheter av kollektivtrafiken (se tidigare inlägg) så erlägger jag mig att åka in lite senare idag till skolan så att jag slipper rusningen. Jag skulle kunna tagit mig en sväng till bibblan och låna en bok som jag har blivit lite intresserad av, samt en ljudbok. Men, får se.

Dagens föreläsning är mellan 15-17 och är i allhuset så slipper vandra bort till min avdelning som ligger lite off.

Jag har lite små överaskningar till olika människor just nu. Jag har fixar, ordnat och håller fortfarande på med dessa överaskningar. Som jag hoppas att jag snart får klara.

Nu kör vi hårt idag!

HAREBRATJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0