Det är inte varje dag man köper en rosa tvättsvamp


Karin och jag efter 3D bion igår när vi fortfarande använde glasögonen på tåget hem
Vi träffade på en snubbe på bion som vi såklart pratade som fan med
Its just a part of our awesomeness
händer alltid när jag är med folk att jag pratar med massa andra människor
den 35-åriga mannen bodde vid stockholmssödra och måste ha tyckt att jag och Karin var helt sjuka i huvudet
Men som sagt , det bjuder vi på =)

Idag var vi på classe och kände att vi inte kunde gå därifrån utan att köpa nått. DÅ kom jag på iden med att köpa en rosa tvättsvamp för en billig penning och sedan slå in den för att ge till någon lyckligt lottad person i min närhet.
Det fick bli Carro och Johanna <3
Måste man verkligen behöva fylla år för att få presenter?
Inte i min värld iallfall

Känner att denna bild inte behöver så mycket text

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0