Kommer den här dagen att vara awesome?

Vaknade vid ett ryck runt 6 tiden och efter dess har jag vart halvvaken från och till
Jag fick morgon sms av Elin som var jätte fint och fick mig att bli varm
Klockan ringde och jag ville inte gå upp
Jag gick upp
Sitter nu och äter filmjölk och kom på att jag ska sortera tidningar i skolan idag så jag måste snart gå dit
Vad jag har att göra idag är:
  • Föreläsning mellan 10-12
  • Möte om nollning 13
  • (Tvättstugan? 14-17)
  • Redaktionsmöte 18
Egentligen vill jag bara ligga i sängen hela dagen och se den gå förbi. Jag har ingen lust. Men det är bara att bita i det sura äpplet och försöka göra det här till en bra dag.

Vad gör en bra dag till en bra dag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0