För din skull fäller jag ner toalettsitsen!

Jag är hemma från Insparken. Jag är full. Borde nyktra till snartt. Emma är full också. På pendeln?? skulle jag tro. Jag borde soova, ska på barnkalas om X antal timmar. Vi träffade Petter - Vi är goda vänner. Jag lekte Ghetto på toaletten med Emma - Walla jag svär!. Fick snuskiga erbjudanden i skolan (Avsugning, någon?). INTE okej!, fast lite roligt. Roligare var det när jag sa åt killen att fälla ner toalettsitsen och han GJORde det, för min skull - awesome!. Nu smörgås med skinkost. Ikväll är det kräftskiva. Kvällens fråga: Mia, kom du upp på dansgolvet med BSB-Howie wannbe?. God natt till eder!


P-S

EK lever livet för tillfället, don't you wish you where here? YES you do!

Kommentarer
Postat av: Mia

Kom just hem. Hahahaaha näe verkligen inte! Om han ändå hade varit Nick Carter wannabe, men det kom fram att han t.o.m hatade Nick OCH Aron Carter (Aron kan ju iofs ta sig i röven tycker jag med med Nick.....!!!???)

Fast Howie gick upp och dansade med din kompis...hon i klänning. Typ 3 min....eller 2.



Älskar dina toalettbesök! (vilken jävla kommentar liksom)

2009-08-29 @ 02:57:42
URL: http://mollyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0