Gästbloggare: Natalie "Piplarsa"

Goddagens pörskans retarderade encelliga organismer!



Namn : Jag heter Natalie, också kallad Larsa Lawless, under mystiska omständigheter fick jag detta namn.
Tid: Klockan visar 18.24 och några sekunder till.
Plats: Jag befinner mej just nu i hoodet Vårberg, där jag har min fästning tillsammans med Gurra Gangster.
Hur jag känner Emma och Karin:  Det är egentligen lite oklart, förmodligen träffade jag Emma "jag-gillar-att-tvätta-fötterna" Bergvall på någon fest, säkert tillsammans med hennes storasyster Therese. Efter detta, så började hysterin, och vi använde varandra som bollplank för våra efterblivna och autistiska tankar gällande fina damer i våra liv.  Och på den vägen är det. Nu vill jag inget annat än att se henne tvätta fötterna, samt pussa på hennes hår.
Karin har jag träffat genom Emma, och båda är så awesome som man kan bli!

Och nu till Svininfluensa eller kolera !


 Att aldrig någonsin få använda Internet igen eller bli riktigt, riktigt ful

Denna var en svår nöt att knäcka. För och nackdelar : Jag skulle aldrig mer få gå in på facebook, guden i mitt liv, men jag skulle få ligga, eftersom jag inte är ful.
Jag får gå in på facebook, och blogga, men jag får aldrig mer ligga, förmodligen.. Vad är mest värt?
Jag skulle nog säga att jag hellre inte går in på facebook, och fortsätter vara awesome snygg.
Jag får hitta andra intressen, kanske läsa böcker eller något annat intellektuellt.
jag väljer , att aldrig mer få nudda vid internets underbara värld...

Att du kommer in på en fest där din pappa gör helikoptern eller att du gör helikoptern på en fest när dina föräldrar kommer in

Den är nog inte så svår, med tanke på att jag är av det kvinnliga könet och ej äger något att helikoptra med, så skulle min pappa få komma in till festen, eftersom jag då inte gör något , ellerhur? ;) det gäller att vara smurtig.



Att ha sex med alla huvudrollsinnehavare i Sagan om Ringen eller alla huvudrollsinnehavare i Star Wars


Ni är elaka människor, EK, elaka. Onda rätt igenom!
Jag skulle nog välja , att ligga med alla i sagan om ringen, men detta innebär ju också att dvärgen skulle rulla runt mellan mina lakan.. Inte så hett. Men å andra sidan får jag ju ta på Viggo, så det andra kanske man kan stå ut med. Och Orlando, faktiskt. Så jag väljer att ligga med viggo.. eller, jag menar, alla i filmen..

 Provrörsbefrukta din mormor eller starta varje mening i resten i ditt liv med "eftersom att jag mediterar yoga 20 minuter om dagen så tycker jag........"

HAHA. Frågan är om jag skulle komma ihåg att säga denna meningen i början på varje. Vad blir straffet om jag misslyckas? Jag menar, tänk på fyllan, dreglandes på någon tunnelbanestation med tappad väska och endast en sko på sej, hur många hjärnceller har jag kvar då?
Jag tror att alla skulle ha begått kollektivt självmord, och jag skulle vara lämnad med ett tomrum i huvudet, och därför inte vara kapabel att prata.
men jag väljer ändå att påbörja varje mening med en lögn om att jag utövar yoga.
Men nu sitter sonja och pratar om att man inte skulle stå ut .. .Hon skulle hellre BEFRUKTA SIN MORMOR.. asså, jag tror inte iförsej att min mormor skulle märka om någon provrörsbefruktade henne, så jag kanske ändrar mej i frågan.

JAG BEFRUKTAR MIN MORMOR.


PUSS PÅ ER , EMMA OCH KARIN!


 Vi på The Awesomeness Blogg tackar dig Natalie "Piplarsa" för att du har tagit dig tid att gästblogga =) <3

Kommentarer
Postat av: Natalie.

jag tackar ödmjukast för att jag fick skriva .

2009-08-16 @ 20:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0