BetongBarn

Jag vet att jag borde gå och lägga mig nu, nu på direkten, omedelbart! eftersom lördagen kommer bli en klump av roligt att göra - ska  träffa Karlstad (hon heter Emma, men du ser problemet, så ja, smeknamnet Karlstad) Vi två ska ge oss ut i skogen och leta svamp, eller snarare hon ska leta svamp medan jag hänger med och låtsas veta vad jag håller på med - Flugsvamp var de där konstiga med prickar på eller var det kantareller?
Som skrivet: Det är Karlstad som ska leta, inte betongbarnet på denna sidan av blogginlägget som tur är! Ja, sen ska jag ta mig ut till söder om söder för en grillfest, där det vankas Erikas bål och mina kaffedrinkar och sen får vi se vart vinden för mig, måste ju hitta på något att göra medan Emma är på Släpvagnsrave i Sundsvall utan mig. Hon lämnar mig på denna sida av sverige och det är väl inte riktigt okej, men får gå för denna gången! men BARA EN GÅNG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0