Älska din granne och hans porr?

Det är mycket här i världen som är awesome, sveriges nationaldag som exempel men så finns det sådant som inte är awesome, kvällens två sådana var. Sverige i mötet med Danmark - Vad fan var det där? och sen mina grannar.

Jag går in i köket, en natt som denna, trött och törstig, ska ta mig ett glas vatten, när jag i min ögonvrå får se att mina grannars stora widescreen tv, som mer eller mindre är riktat mot mitt håll, där jag sitter i köket visar porr. Och nu snackar vi inte om oförargliga missionären utan snarare om en tjej som blir fylld i båda hålen på nära håll om ni förstår vad jag menar. För det första: AJ som satan! hoppas tjejen får bra betalt och för det andra: Ska du se på porr - vilket är helt okej om det nu tänder din brasa, dra för fan ner dina persienner eller se till att tv:n är riktat in mot rummet och inte ut mot vardagsrumsfönstret och mitt köksfönster, där jag äter frukost!  Det är fan mig inte awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0