Marilyn Manson



Jag vet att det här får stå för mig
Men Manson är AWESOMENESS på hög nivå
Visar att hur tufft man än har det så måste man ha ett mål som man vill uppnå och med mycket arbete så kan man lyckas! bara man har vilja!

Vissa ser bara på hans yttre och tycker han är äcklig och hemsk
Men
Sluta titta på det yttre
Smörigt men
Det är insidan som räknas
Det är vad man har genomlidigt som får en att bli stark och vacker

För att leka lite journalist lite här
så tänker jag skriva vad jag tycker om skivan

Nu har jag lyssnat igenom den ungefär 5 gånger. En gång när jag tittade på lyriken och lyssnade sammtidigt och sen har jag satt den på repeat om och om igen.
Det jag har kommit fram till är att jag gillar skivan
Den går lite tillbaka till det gamla manson som den var innan och det gillar jag
Texterna är ibland lite upprepande men överlag är albumet bra.
Låtarna som jag har fastnat på för idag är "Devour" och "Leave A Scar"
Men egentligen så är det hela albumet i ett som blir någon form av mysig stund.
Jag gillart!
Ta er en lyssning :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0