A as in Awesome



You are my A in AWESOME!


Tillbaka i sundsvall och jag vet inte riktigt om jag gillar läget just nu, asså att vara här igen, Känns som att jags kulle behövt ett tag till hemma i stockholm. Imorgon börjar vi med B-uppsattsen i skolan, ska bli spännande.

Jag tänkte att jag kanske skulle ta och prova något av Karins lilla "lista" över saker man kan göra när man har tråkigt. Det har  tänker prova är "träna på att rita med fötterna" Så jag testar det och resultatet kommer in senare.



Det påminner mig iofs att jag också har gjort en liknande lista för flera år sedan.

10 saker man kan göra vid halsont

1.Försöka lära sig teckenspråk

2.Skriva arga medelanden och klaga på att ingen förstår när man försöker använda händerna och prata

3.Tugga tuggumi så att inte käkarna domnar av helt på grund av inaktivitet

4.Prata på MSN (men försök att inte att vara rolig för då kan det lätt bli att man skrattar = ha inte kul)

5.Läs böcker, tidningar och andra saker som inte kräver allt för mycket diskution

6. Lär dig nått nytt som att hålla andan i 1 minut eller varför inte baka en kaka

7. Dega framför tv och se program som du inte blir upprörd av och inte dina favorit serier(pga av risken att skratta som kan leda till ont och i vissa fall hosta)

8. Drick mycket vatten och ”Tro” att det är värsta bra medicien (vatten är bra för kroppen)

9. Varför inte planera en kupp mot dem övriga familjemedlemarna (tex att du i smyg ska tända alla lampor och sedan skylla på katten) Det är bra att hålla sig syselsatt

10. Håll käften helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: E

Det är ju uppenbart att jag måste åka upp och erbjuda någon form av underhållning, eller vad säger du hjärtat?

2009-03-29 @ 22:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0