En historia om Emma

När Emma och jag en mycket, mycket tidig morgon, hade begett oss av med tåget till Norrland och dess skogar, så var vi båda väldigt trötta men our awesomeness var som alltid flödande och jag skulle nog inte ljuga om jag säger att det nog vara bara jag och Emma som hade orken att prata i samma hastighet som tåget.
Men så behövde Emma besöka toaletten, konsekvensen av för mycket coca cola. Så Emma går iväg medan jag sitter och filosoferar fram planer och idéer som endast ett geni kan, när det helt ur det blå hörs ett högt dunk när vi stannar i någon liten håla. Efter en stund kommer Emma tillbaka och hela hon hoppar av förtryckt skratt. Hon sätter sig bredvid mig och jag tittar såklart på den illröda tomaten som inte kan andas och viskande säger hon "när tåget bromsade in, stod jag och tvättade mina händer... jag var inte beredd så jag..så..så..så jag..så jag slog huvudet i spegeln vid handfatet" Jag har nog aldrig skrattat så mycket på ett tåg förut och ja, den historien är en typisk Emma-historia and just a part of her awesomeness.

Emma, kommer du ihåg den?


Kommentarer
Postat av: Emma

Karin jag hade nästan glömt hur roligt det var ;P HAHAHA! fy fan vad jag skrattade. Rakt in i spegeln :P

2009-03-29 @ 14:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0