This is NOT a part of my Awesomeness

Midsommarafton 2008Som kanske några vet så bor jag nu förtiden i Sundsvall där jag pluggar. Jag har vart hemma nu i två veckor i stockholm. Idag kom jag, eller ja rätt NYSS så att säga anlände jag till sundsvall, hemmet. Öppnande dörren och kände tyvärr på en gång "NEJ" fan jag vill så trivas här men varför trivs jag inte för...Därför efterlyser jag nu TIPS och TRIX från Ni läsare, vad kan man göra igen för att bli AWESOME? Tacksam för svar. Ge mig en utmaning som tex "Säg NEJ till alla JA, och JA till alla NEJ för en dag" Jag väntar på utmaningar att utföra

Hare bra TJA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svara ALLA frågor med "Det låter jag vara osagt"

2009-03-29 @ 16:35:28
Postat av: barnaby

ja det var ju jag som skrev det.

2009-03-29 @ 16:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0