This is the beginning of a wonderful friendship

Emma pratar på om tredje akten och jag tror att hon även kan ha kallat mig en nöt? men damen i fråga har nu gått och lagt sig för att drömma sockervaddsdrömmar om ingen annan än mig såklart! och kanske en och en annan magisk enhörning. Så antar att jag får ta the grande final för kvällens bloggande i mina händer. Men istället för att du ska få sitta och läsa de ord som jag kan orka med i min  feberyra så tänker jag avsluta med en serie strip som jag googlade fram som enligt mig sammanfattar det hela, en bild säger mer än tusen ord eller?



Kommentarer
Postat av: barnaby

haha. nice strip :D

2009-03-28 @ 11:22:22
Postat av: Carro

OMG its awesome ;) :D

2009-03-28 @ 12:57:29
URL: http://ciana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0