Kärlek börjar med en raggningsreplik!

Emma pratar om giftemål för alla och kan det bli bättre? Tror inte det, men för att gifta sig måste man ju först hitta den där speciella personen så jag tänkte komma med lite raggningsrepliker för alla er singlar därute! ..
OBS! The awesomeness.blogg.se står inte får några konsekvenser av användandet av dessa repliker förutom om det leder till giftemål då är det ju fan bäst att vi får en inbjudan till bröllopet!

* Fan! det är något fel på min mobil..den har inte ditt nr
* Jag ska ut och hångla, lust att följa med?
* Du är ful men du fascinerar mig
* Kan du ta mig till närmsta bageri?..för jag behöver en sötsak som du!
* Min kärlek till dig är som diarre, jag kan inte hålla det inne!
* Kyss mig om jag har fel, men har inte vi träffats förut?
* (Ställ dig bredvid personen) Okej, du kan få stå bredvid mig så länge du inte pratar om det
* Ursäkta, min kompis där borta vill veta om du tycker jag är söt?
* Snygga skor, vill du knulla?
* Jag kan spå din framtid (Ta personens hand och skriv ner ditt nr)
* Bond, James Bond
* Bara för att du är ful, ska du inte tro att du kommer undan!
* Hej! jag har stora fötter!
* Jag vet någon som gillar dig och vore jag inte så blyg så skulle jag säga det till dig
* Alla dessa kurvor och jag med ingen broms
* Är du upptagen ikväll runt tre tiden?
* Var underbar, speciell och unik och säg "ja"
* Ursäkta mig men vet din pojk/flickvän vart du är?
* (gå förbi någon, vänd dig om) Ursäkta! tog du mig nyss på rumpan? Inte? Fan då!

Lycka till i singel-djungeln och glöm inte att använda skydd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0