Pris till världens sämsta vän går till...Mig!

I'm having a long moment of being not so awesome .
Ja, för er som inte förstått det ännu så är jag muppen som Emma klaga på, jag har dissat Emma, jag erkänner! Jag har de här senaste dagarna faktiskt aldrig varit en sådan dålig kompis till alla som just nu. Ja, jag har avslutat Emmas och mina samtal korta, så korta att en femtonårig oskuld med en porrfilm skulle hinna med mer. Jag har även lyckats skrika åt Lisa på ett sådant sätt att hon förmodligen fortfarande trodde att hon var på jobbet (hon jobbar på förskola) för att sedan total ignorera hennes samtal (moget.). Visst låter jag underbar? awesome? 

Men i ärlighetens namn så har jag haft ett par jobbiga dagar, jag har gått på flytande (elva dagar kvar), vilket seriöst börjar även förvandla min hjärna till flytande, jag har haft en riktigt jobbig hemtenta framför mina fötter och för att göra hela det underbara scenariot ännu roligare har jag haft de värsta menssmärtorna som jag någonsin haft! Men som sagt det är ingen ursäkt. Utan jag säger här till alla som fått utstå mig, Förlåt! The sun will come out tomorrow! och kanske även en bättre kompis efter en ledig tisdag.


P.S

Emma om du undrar varför jag är vaken så kunde jag inte somna om när den tredje personen ringde till mobilen (inte du!)


Kommentarer
Postat av: Emma

det har ju pågåt längre än så..tyvärr

2009-05-05 @ 00:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0