I underlandet.

.. Defibrilator köpes för en dumlekola, jag ligger i Lisas vardagsrummet, har lyckats få tag i datorn och försöker nu komma på olika sätt att få liv i Lisa. Än så länge har jag inte lyckas (hotelser, mutningar och smör funkar inte). Igår var det Halloweenfest hos Erika - det var en mysig tillställning med goa vänner! Sånt gillar vi helt enkelt.

Är jag fortfarande onykter?

Ja, här ligger jag då och undrar vart fan Emma är med pannkakorna som hon lovat mig och Lisa de senaste dagarna. Vart är dem? Nästan så att man svettas tårar, lite droppar det nog här borta Emma.. Jag skulle ge bort mina morötter med dipp om någon villig själ därute kom över till söder med pannkakor (sylt&grädde ingår ju självklart, eller hur?) och en kaffelatte med vanilj.



.. Emma?

Kommentarer
Postat av: Emma

Skulle gjort dem på dagen..innan vi åkte..Nästa gång ska jag göra som jag tänker



Sorry, men jag orkade inte resa på rumpan

2009-11-01 @ 20:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0