It's not the same without you!

I-landsproblem, jag har anat förr men inte riktigt förstått hur beroende jag är av min musik. Hur nödvändigt det är för mig att få sätta på mig hörlurar på morgonen innan jag ger mig ut i den stora ilskna världen, speciellt eftersom jag lever med kronisk sömnbrist. Hur viktigt det är inte bara för min egen hälsa och sinnestillstånd men också för andras (misery loves company), så att jag inte ska krevera i någon liten hög vid universitetet. Det hela går att förklara i teori men det skulle vara värre i praktik, tro mig. 

..Jag saknar min mp3 jättemycket!



Det näst värsta av allt förutom att Göran dog (Ja, min mp3 hade ett namn) är att jag precis hade lagt in tre nya album fulla med nya smaskiga melodier, som bara ligger där nu.. utan att göra någon som helst nytta. DET ÄR INTE OKEJ! JAG ÄR INTE OKEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0