vilken jävla deja vú

Idag i ett av mina hysteriskt rabblande samtal med Lisa, kom jag på vad min "nuvarande" problem är, jag behöver en semester, ett äventyr, bort från stockholm, bort från vardagslivet..Har ju inte varit bortrest överhuvudtaget från stockholm sen.. januari. Inte undra på att jag är trött på allt och alla för tillfället. Inte undra på att jag varit en riktig subba (jo, en renodlad SUBBA) på sistone, för jag orkar inte. Batterierna är slut, generatorn är körd i grunden och reserven är redan använd. Jag har ju för fan inte haft någon sorts semester sen i början av januari. JANUARI! tio månader av samma liv (skola, jobb), samma rutiner, samma ställen och samma människor (inte för att jag inte är tacksam över mina älskade vänner, men ibland måste man få ta en paus), vilken jävla deja vú-känsla helt enkelt. "I think that I'm just tired. I think I need a new town, to leave this all behind" Ja, mer klockrent än så blir det fan inte.


.. Ja, så allt jag egentligen ville säga är att ha lite tålamod med mig för tillfället, den "riktiga" Karin dyker nog snart upp igen..förhoppningsvis





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0