En Powernap hade suttit fint!

Jag gick upp alldeles för tidigt imorse, konsekvensen av det är ju såklart att jag mer än gärna skulle ta en powernap men det hinner jag inte med. Blah. Som tur är ska jag snart förflytta mig till Lisa, där jag och Emma (hon är redan där) ska bo tills på söndag. Härligt värre! Helgen består av besök på Wirströms och Halloweenfest hos Erika, en fullspäckad helg med goa vänner, är sånt vi gillar! Awesome!

..Tänkte bara tipsa om en mysig film jag såg igår, den är lite udda men bra och perfekt för en kväll i tv-soffan med en skål med varma popcorn, en "chickflick" för dig som behöver vila upp dig från veckans måsten, Dakota Skye.



Hare bra tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0