Ibland så ..

Ibland känner jag mig lite utanför. Det är bara vissa saker ni gör där jag känner att ni inte tänker på att jag finns. Kanske det är så eller så är det jag som kräver så mycket uppmärksamhet just nu för att jag mår så pissigt dåligt. Jag vet inte, men jag trivs inte riktigt med situationen. Det är nästan lite skämmigt att må dåligt som jag gör. Om ni ändå bara viste, men det vill jag inte att ni ska veta heller. Jag vill inte dra ner någon annan i mitt depptänk. Ibland kommer det ljuspunkter, ibland, men det räcker inte och jag vill inte be om det. Men jag skulle vilja be om mera pepp. Det kanske inte syns på utsidan men på insidan har jag en strid med mig själv. Som jag förlorar om och om igen.

Men det kanske är en del i vårt sammhälle som säger att vi inte ska be om för mycket från andra människor. vi ska inte ha för mycket hopp på att andra kan hjälpa oss.

Men jag vet att ni inte är som alla andra

Jag har hopp på er

Men kanske jag har tappat hoppet på mig själv bara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0