Murphy's lag .

Jag skrev om igår men lyckades glömma bort det jag gjorde på vägen hem, kan det ha varit pågrund av min hjärnskakning som jag förmodligen lyckades ge mig själv? ingen aning faktiskt men tänkte dela med mig ändå. Igår när jag ska gå av bussen (fyran) i gullmarsplan, så står jag där framför dörrarna innan de öppnas och leker med fonen, dörrarna öppnas och jag kliver ut, tittar upp och får en stolpe mitt i pannan.
Alltså har busschauffören lyckats parkera sig så bra att stolpen är precis i mitten av bussdörarna, undangömd från den mänskliga synen så att man inte ser den förrän dörrarna öppnas och man kliver ut..

Min första reaktion blev "AJ som fan" och min andra blev ett skratt med mummel om Murphy's lag - Om något kan gå fel så kommer det gå fel. Jag var den felande länken i denna situation..tydligen. Ja, så nu ligger jag här och begrundar den röda fläcken på pannan och undrar om det där med carpe diem kanske inte riktigt är så bra som jag trodde.



Kommentarer
Postat av: Natalie/barnaby/fucktard

HAHA. stackare! ;P

2009-10-09 @ 11:50:24
URL: http://goodshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0